måndag 24 januari 2011

En helt vanlig måndag....

Kom hem vid midnatt igår efter matchen, som vi vann med 31-21 så nu ligger vi 4 poäng före tvåan! Det var ingen vidare pigg Dajana som åkte till jobb idag och som dessutom inte hade en bra dag. Inget vidare att lämna sitt jobb ledsen, kan tyvärr inte dela med mig varför pga av sekretess. Skönt att springa av sig på handbollsträningen i alla fall.

Trodde att vi skulle måla klart lite i lägenheten ikväll men icke, vår målare skulle fixa lite annat. Helt plötsligt blev vi lediga och det tackar vi för. Självklart blev det handboll på tv!

Some pictures from the game yesterday!

2 timmar innan match betyder promenad! Det snöade rätt fint uppe i Sävsjö vilket vi inte var beredda på.

Fjant 1 & 2 såklart!

Ingen kommentar på fjant 1!

Cilla instruerar hur vi handbollsspelare tar bort klister från händerna, genom en grön gegga...eller? Ghostbusters?

_______________________________________________________________________

Har inhandlat lite nytt kosttillskott som jag verkligen rekommenderar till er alla!

Nectar lemonade proteinpulver (den godaste)
Omega - 3 från Breeze fitness
Zero Impact (tas efter träning, endast nyttiga ingredienser och inget onödigt tillsatt socker och annat onyttigt som tyvärr förekommer i de flesta proteinbars).

Alla dessa produkter finns att köpa här
____________________________________________________________________

Tänkte dela med mig vad man alltid kan hitta i min handbollsbag:

Tonfisk i vatten, några frukter och Zero Impact! Dessutom har jag alltid proteinpulver (efter träning) och aminosyror som jag dricker under träning!


Dags för massage och sedan läggdags. På jobb måste jag göra klart dansprogrammen vilket innebär extra träning i princip, sedan väntar handbollsträning och efteråt hem till Trudi i laget för lite käk och handboll, Sverige möter ju Danmark, vilken handbollsfest.

Ha en fortsatt bra vecka!
kram

3 kommentarer:

  1. hahahaha jag kan dela med mig av bilder ifall dörren inte pallar trycket ;)
    kul att jag är sååååå "söt" på bilden.. hahaha ser ut som praktikanten i ICA reklamerna =)

    SvaraRadera
  2. haha, tycker verkligen att du ska!!! :)
    klart att det är reklam ;)

    SvaraRadera
  3. ja jag får se vilken text jag tar, finns så jäkla mkt fina texter. Jag söker bara på väggord på google så kommer det upp massor med sidor du kan gå in på . =)

    SvaraRadera