tisdag 28 december 2010

Vi har det bra!

Andra halvan av handbollssäsongen har dagit igång igen och nu kommer vi bo i hallen i Höör fram till mitten av mars. Laget träffas i princip varje dag och när vi är i från varandra i en vecka som nu under julen, känns det som en evighet! Vi är som en stor familj!:)

Imorgon spelar vi träningsmatch mot Olympic Viking (spelar en division lägre än oss) och vi är taggade! Nästa vecka spelar vi två  seriematcher, torsdag hemma mot Kungälv och lördag borta mot Rimbo. Vi flyger till Rimbomatchen, skönt som helst. Vi får hålla tummarna att flygen går som dem ska!

Jag är ledig i 12 dagar till och jag njuter till fullo! Passar på att träna extra under ledigheten och dessutom hinner jag vila upp min kropp, im loving it!

Bjuder på lite bilder från vår hall, Björkvikshallen. Som jag tidigare nämnt har vi i H65 allt vi kan önska oss ( i träningsväg) och det är vi enormt tacksamma för!


Precis efter vår träning idag, herrarna tränar efter oss! Vår hall är superbra!


Vi har också ett badhus i anslutning till hallen som kan utnyttjas av oss handbollspelare när vi vill. Just lovely!


Vi har tillgång till Actic gym och här tränar Jennie sin axel för fullt. Inte förtjust i maskiner som ni vet, men det finns fria vikter också, så vi hänger på en liten yta av gymmet. H65 har ett litet gym med fria stänger och annat skoj. Får visa det annan gång.


Cilla visar vårt fina spinnigrum. På med hög musik så kör vi!!!


Då har ni fått ta del av mitt "andra jobb" som handbollsspelare. Det spenderas oerhört många timmar i Höör men jag klagar inte, jag älskar det!

Dags för massage här hemma plus att Tiger Tailen får komma fram en stund också. Maximal laddning för matchen imorgon.

Ha det toppen! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar