söndag 19 december 2010

Uppdatering av klient!

Började samarbeta med en klient för ca tre månader sedan och han har skött sig toppen! Hans mål med ett specifikt kost - och träningsschema var att förbättra hans kroppskomposition, gå ner så mycket i fett som möjligt. Han ville dessutom börja leva mer hälsosamt och på sikt bibehålla tänket kring sund kosthållning. Klienten åt enligt periodisk fasta och han tränade två styrkepass och två konditionspass i veckan.

Klientens mål:
Minska i midjemått (fett)
Förbättra sin styrka samt kondition (maxtestade honom vid start och ska testas igen snarast)
Ville ha mer framträdande muskler i biceps, triceps och mage

Klientens kommentar efter tre månder:
Är mer än nöjd med resultatet, det gick verkligen över förväntan! Har uppnått mina mål och det främsta var att tappa i fett, vilket jag gjorde! Bygga muskler var inte en prioritet utan att främst gå ner i fettmassa, men nästa projekt som ska starta i slutet av januari är att börja bygga muskler. Periodisk fasta rekommenderar jag verkligen! Det var lite ovanligt i början men efter en vecka kändes det hur bra som helst! Jag fick mer energi och orkade mer både på jobbet och på gymmet! Kommer definitivt fortsätta med detta.


Start!
Startvikt = 87 kg
Midjemått = 94 cm


Efter 3 månder: ca 78 kg
Midjemått: 85 cm


Före!


 Efter!


Före!

Efter!

Summering:
Startvikt 87 kg   Slutvikt 77 kg
Start midjemått: 94 cm   Slut midjemått 85 cm    

Nu kommer min klient ta en liten "paus" men han kommer fortsätta att hålla sin kost så gott det går och fortsätta att träna. Nästa projekt kommer bli att träna mycket tyngre och bygga muskler! Kommer bli kul att fortsätta samarbetet!


Är DU intresserad av att komma i form? Maila gärna mig på http://www.f-i-t.se/

Ha det toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar