måndag 20 december 2010

Redo för löpning!

Jag la upp en önskelista för ett tag sedan nu inför julen och den innehöll i princip endast träningsprylar. Moi fick öppna sin plånbok och inhandla en hel del idag, då jag "misstänker" att tomten inte kommer med just dem klapparna, kanske varit lite dum i år :)

Handlade för övrigt klart alla klapparna idag och plånboken är igenstängd ett bra tag framöver, det är ett löfte! Nyårs (eller juldagsklänningen) är också inköpt, skönt!

Kvällen har spenderats i våran nya lägenhet och vi klappar oss själva lite på ryggen för vår insats idag! Längtar som tusan att få komma in i en helt total renoverad lägenhet och framför allt vår walk in closet, ge mig januari NU!

Imorgon börjar mitt nya träningschema och det mjukstartas lätt på gymmet eftersom jag har varit sjuk i en vecka men nu minsann är jag fit for fight igen. Jag är ledig från jobb 20 dagar, halleluja! Ledig från handbollsträningen en vecka, vilket innebär gymmet och löpning utomhus, I LOVE IT!


Jag älskar Stadium för att de har Under Armour och det är utan tvekan det bästa att träna i! Löparkläderna är helt underbara! Lite dyrare än de andra märkerna men hos mig är det endast kvalité som gäller, då jag går iklädd träningskläder både på jobb (idrottslärare) och fritiden (handboll + övrig träning). Inhandlade följande:

Under Armour löpartights (all season running) 3:e paret:) 599 kr
Under Armour löparhandskar 249 kr
SOC löparmössa 149 kr
2 böcker från Akademibokhandeln om styrketräning ca 500 kr

Tycker löparmössan passar oss tjejer alldeles utmärkt! Ett hål i mössan är gjord för en hästsvans, hur praktiskt som helst. Rekommenderas skarpt till er som springer i kylan.

Nu har jag friskat upp min löpargardarob och jag känner mig grymt motiverad till mitt nya tränings-och kostschema. Nu kör vi!

Kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar