söndag 19 december 2010

Mys på Herrestadsgatan!

Behöver ladda batterierna för en ny vecka. Endast två jobbdagar, så himla skönt och dessutom är det inget "hard work" utan mest möten och inflyttning till våra nya lokaler. Har jag nämnt att vår kära kung ska inviga vår nya skola den 9 feb? Kommer bli toppen!

Idag har jag mest tagit det lugnt, promenerat med Hugo, läst, tvättat, kollat på handboll och nu myser jag för fullt i soffan och kollar på Gossip girl. Lovely sunday!

Hur gott som helst med kycklingsoppa när man kommer in efter en promenad ute i kylan. En fruktsallad (banan, apelsin, äpple och blåbär) och sötmandel. Har dessutom börjat läsa min nyinköpta bok, helt okej en så länge.


Kommande vecka väntar alltså endast två jobbdagar, ska besöka min kära vän Molly, tjejmiddag hos mig och sedan bio och massor med träning. Julafton är det ju snart också, har några julklappar kvar att inhandla.

Senare ikväll kommer uppdatering av en klient. Dont miss it!

Later!

2 kommentarer:

  1. Äter du väldigt lite kolhydrater? behöver man inte mkt av det när man tränar mkt? Mvh

    SvaraRadera
  2. självklart äter jag kolhydrater! Periodisk fasta går ut på att man äter nästan alla kolhydraterna efter sin träning. Efterom jag inte tränar idag, skär jag ner på det. Allt handlar om energibalans och gör man inte av med energi ska man inte heller äta "extra" energi heller. Frukt innehåller kolhydrater!
    Läs gärna mer om periodisk fasta på min hemsidan om du är intresserad, länk längst upp till vänster.

    SvaraRadera