söndag 26 december 2010

TRX - utbildning!

Nu är anmälan inne! Jag ska gå min första utbildning sedan jag startade mitt företag F.I.T och det känns helt underbart! Utbildningsplatsen är Breeze Fitness i Ystad hos Seth (tummen upp) och datumet är 15 januari, snart dags! Känner att jag redan nu kan en hel del om TRX, but still, ska bli riktigt kul! På min hemsida här kommer ni kunna köpa TRX framöver, bra va?

Dagen efter midsommar tränade jag för fullt med min TRX i Hannas sommarstuga i Blekinge. Jag var pigg och alert då jag knappt dricker mer än ett glas vin nu för tiden. Bort med all snö och hit med våren nu så jag kan bege mig ut i boksskogen och träna TRX!

Imorgon drar handbollsträningen igång igen och det blir full fart fram till 9:e mars och förhoppningsvis när den sista matchen är spelad står vi som Allsvenska vinnare 2010 och tar steget upp i Elitserien. Thats my goal! Innan läggdags har jag lite att skriva, 2011s målsättning med mitt företag, min träning, mitt privata liv samt mitt arbete som idrottslärare. Har ni några specifika mål för nästa år?

Sleep tight! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar