söndag 26 december 2010

Home sweet home!

Befinner mig just nu i Blekinge hos min kära familj och tar det lugnt. Jag har växt upp på "landet" i Ysane som är världens minsta by eller vad nu ni vill kalla det. Måste erkänna att det är himla skönt att komma hit emellanåt och varva ner från all stress!


This is my house! Eller mina föräldrars, jag bor ju i Malmö för er som inte vet:)

Gjorde ett riktigt bra "hemma" träningspass tidigare, hur gött som helst. Här i huset har jag och min syster en "träningshörna" uppe på övervåningen. Det har spenderas x-antal timmar där vill jag lova. Och "Ysanerundan" oj  oj, undrar hur många varv jag har sprungit den i mitt liv? 2 km lång är den och det är riktigt skönt att susa några varv när jag är hemma. Denna gång får jag hoppa det (p.g.a temperaturen ute) då det är ca - 10 grader. Jag springer vid max - 7 grader ute!

Det blev styrketräning och intervaller på motionscykeln. Ge mig två hantlar och en skivstång så är jag sysselsatt i många timmar :) Skivstången ska med hem till Malmö och då är mitt nya hemmagym komplett!

Min matchtröja från Beachhandbolls- EM i Tyskland 2006. It brings back memories!

Rotade lite bland mina "stuff" och hittade följande:

Målgörare under EM:et och jag kom på 36:e plats (bäst i Sweden) av 132 målgörare under turneringen, helt okej för min del! Alla nationer förutom Sverige skickade det året ett landslag. Sverige skickade ett klubblag och det blev vi i H65 Höör! :)Jag älskar beachhandboll!

Bye bye for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar