lördag 25 december 2010

Min julafton!

Tänkte dela med mig med er läsare vad jag fick i julklapp. Jag och Johan firade julen hos hans föräldrar i Dalby och var totalt 8 vuxna och 4 barn, hur mysigt som helst var det!

Lite av julklapparna som jag fick av den 200 årige tomten. Jag och Johan beslutade att inte ge så mycket till varandra, då vi har en helt ny lägenhet att fylla:) Överlycklig blev jag när jag öppnade hans julklappar till mig. En rosa Lexington Hoodie och på den röda lilla leksaken hade han ritat en Kettlebell (väger 12 kg och kunde inte ta med till dalby). Im happy, nu är mitt hemmagym nästan komplett. Endast min skivtång från huset fattas, ska hämtas imorgon!

Av Johans föräldrar fick vi presentkort på Cervera och en smartbox, Världens kök. Vi kan välja bland massor med goda restauranger runt om i Sverige, tvårätters för två personer!

Av Johans farmor fick vi pengar och de ska sparas till lägenheten och av ebba och Esther (Johans brorsdöttrar) fick jag en sminkväska med två ögonskuggor i.

Återstår att se om det blir fler klappar i år:)
Bjuder på några bilder från julafton.

Johans brorsdotter Ebba och hennes kusin Fanny. Urgulliga:)

Världens bästa pojkvän!



Esther har hittat en "levande" trumma. Sofie och hennes bror Christian bara skrattar och skrattar :)

Klockan är 17.30 och gästerna kommer runt 20.00. Dags för lite städ och sedan det jobbigaste av allt, hitta en klänning i gardaroben. Kanske ska ha min nya Margit Brandt klänning som jag köpte på No 8, återstår att se. Ha en trevlig afton gott folk!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar