onsdag 23 maj 2012

Idrottsstek

Både jag och Carolina slutade tidigt och självklart måste vi utnyttja det vackra vädret. Vi har oljat in oss till max och steker på min stora balkong för tillfället.

Jag passerar cyklandes Mix & Eat varje dag efter jobbet som ligger vid Kronprinsen, och hur underbart är det inte att bryta PF med deras goda proteinsmoothie gjord på massvis med bär och proteinpulver? Lovely! Idag blev det också en surdegssub med morötter, vitkål, sallad, dubbel kyckling och annat gott och nyttigt i. Jag och Carolina har dessutom krängt vattenmelon och nu njuter vi av den stekande solen.

Det väntar en liten powernap senare för att återhämta mig från solen och självklart gymet. Jag måste ut i det fina vädret och därför blir det löpning ikväll också.

Ha en skön onsdag kära läsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar