lördag 19 maj 2012

Flow i träningen

Sovmorgon igen, kan det blir bättre? Och sedan att det är lördag gör inte denna dag sämre. Som vanligt begav jag mig till gymmet och dundrade till med ett väl genomtänkt träningspass för att sedan ta mig till Ribban och springa intervaller. Johan slängde in handduken idag så jag fick svettas själv och det blev inte sämre för det..... nej nej minsann! Dagens intervaller blev 15 - 15, en av mina favoriter! Löpning 15 sekunder - vila 15 sekunder (maximal löpning såklart) i 8 minuter x 2 med en minuts vila mellan omgångarna. Perfekt löpväder, det föll ner till och med några droppar från den halvt molniga himlen.

Bröt PF runt 16.30 med den goda röra som jag tipsade er om igår här i bloggen samt en proteinshake. Sitter just nu och inväntar Johan, det vankas 40 års fest i Lund. Johans bror Martin ska firas ordentligt med en stor trädgårdsfest, hela 50 gäster är inbjudna och det bjuds på tapas. Dajana håller sig till de nyttiga varianterna samt alkoholfria dryckerna, as usual.




Ingen pulsklocka på, batteriet har dött så då tar man fram the old fashion tidtagaruret som fungerar minst lika bra:)
Formen just nu, lårmuskulaturen börjar titta fram så smått. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar