lördag 31 mars 2012

FINALEN I GLADIATORERNA ÄR HÄR!

Då är dagen här, den stora finalen visas ikväll! Grymt nervös är jag, precis som alla de andra gångerna! Vännerna är på igång och det blir fullt hus som vanligt här på Sergelsväg. Det har skrivits en hel del om finalen, på TV4:s hemsida, olika tidningar och det är extra roligt att tidningarna hemma i Blekinge har följt programmet och mig, stort tack till er!
 
 
I torsdags intervjuades jag och Elin av City tidningen här i Malmö och vi hade himla roligt ihop med reporterna. Att sedan vi två får pryda första sidan här i stan och via ryktes väg även i Kristianstad, blir man extra rörd. Det är trots allt inte varje dag det händer.
 
 
Lägger upp lite artiklar som ni kan ta del av!
För guds skull glöm nu inte att sätta på TV:en, 20.00 ikväll! Den stora finalen i Gladiatorerna!
Ps. Earth Hour får tyvärr vänta denna afton!

HÄR kan ni läsa den stora artikeln från City tidningen (bläddra fram till efter sporten)

HÄR kan ni läsa lite i Blekingeläns/Sydöstrantidningen (måste vara plusmedlem för att ta del av hela artikeln)

HÄR kan ni läsa en artikel från Trelleborgs allehanda.

Sedan finner ni Blekingebor en större artikel i dagens tidning som inte finns med på nätet, inte vad jag kan hitta i alla fall:) Mina parents har självklart tidningen:)

Första sidan, jiihhaaaa

Kvällens utmanare i finalen! Eric, Elin, jag och Luis!
Hejja hejja!:)



Ni håller väl på mig, jag behöver ert stöd!!! :)

9 kommentarer:

  1. Owwww nooo. Elin vann Nnnneeeeejjjj du borde vinna vår bästa idrottslärare. Men... Du kämpade väldigt bra Grattis ändå//Din elev

    SvaraRadera
  2. Du kämpade hur bra som helst, verkligen starkt jobbat genom hela finalen, tyvärr räckte det inte ända fram men jag hejade och höll på dig hela tiden :D Ännu en gång: Bra jobbat, du är skitbra.. :D

    SvaraRadera
  3. Du kämpade RIKTIGT BRA!! men GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  4. fuck Elin du borde fan vinna
    Dajana jag svär du var hur duktigt som helst
    STORT GRATTIS

    SvaraRadera
  5. Stort tack för stödet kära läsare!
    Tyvärr räckte det inte fram, marginaler som avgör som vanligt.
    Känner mig misslyckad just nu men det går över, inte kul med andra plats trots att jag vet att jag borde vara nöjd.

    Det kommer flera tåg, erfarenhet rikare!
    Tack ännu en gång:)

    SvaraRadera
  6. Tummen upp! Du kom skarpt på slutet.

    SvaraRadera
  7. Riktigt bra kämpat!!!! Höll verkligen på dig!!!! Grym fighter! så bra inställning och sån skön attityd!! Du var värd segern!! Du var bäst! Du tog rullbandet i första så jävla starkt!

    SvaraRadera
  8. Du var SÅÅÅ grym! jag hejjade massor på dig. Du är EN förebild!!! I mina ögon är du en vinnare oavsett! :)
    Ser framemot att läsa din blogg framöver.

    SvaraRadera
  9. Tack ännu en gång! Det värmer mycket att veta att jag har er stöd:)Det är ovärderligt!

    SvaraRadera