lördag 11 februari 2012

Time out...

Jag är optimist men samtidigt realist! No game for me tomorrow! Fortfarande däckad i sängen med feber och nu är termometern nere i "bara" 38.2 grader. Igår var en hemsk dag och det var inget vidare med 39 graders feber hela dagen. Gissa om jag sov många minuter? Mycket gnäll nu...

Inget motiverande inlägg direkt, livet är inte alltid glamoröst;) Jag och Hugo myser dagarna ut och in och väntar ut infektionen. Jag önskar att jag hade haft en smula energi till att göra lite klientarbete men tyvärr, ingen ork eller kraft för något annat än att ligga i sängen.

Johan spelar match i Göteborg och kvällen spenderas självklart framför TV:en, Gladiatorerna! Oj, oj, nu är det endast två veckor kvar sen ska jag fightas. Klapp klapp!

Mysbilder - Hugo - min ögonsten

2 kommentarer:

  1. Hej, har du provat det där sötningspulvret Steviosa från hälsokosten? Inga kcal om jag förstått saken rätt !?

    SvaraRadera
  2. Hej hej,
    Jag har hört och läst om det men tyvärr inte provat det än. Om du gör det så får du gärna återkomma:) stämmer väl att de inte innehåller några kcal.

    SvaraRadera