onsdag 29 februari 2012

Stolthet och glädje

Sedan Gladiatorerna sändes på TV i lördags har statistiken på bloggen ökat markant, speciellt under helgen. Det är tack vare er kära läsare och jag hoppas att ni fortsätter lämna fotspår efter er och lämnar en kommentar då och då, uppskattas jättemycket! Det är just ni som håller bloggen levande:)

Det har trillat in nya klienter och nu är det verkligen tajt och en väntelista är att räkna med, finns endast 24 timmar på ett dygn. Är ni intresserade av hjälp med er träning och kosthållning, passa på att höra av er nu, vänta inte en extra minut!

Tidningarna har varit farten efter min medverkan, både Blekinge Länstidning samt Sydöstran som täcker Blekinge/Småland, Skånskan och Trelleborg Allehanda. Grymt smickrad och glad blir jag, värmer mycket ska ni veta. Jag har dessvärre inte alla artiklarna här men ni kan läsa artikeln från Trelleborg Allehanda HÄR.
                                         Bild lånad av Trelleborg Allehanda

Jag hittade en energiladdad blid från Maxim.se som jag vill dela med mig. När jag fick höra att jag var klar för semifinal efter målgången kunde jag inte hålla känslorna i styr, glädjen sprudlade och jag bjöd på ett rejält skrik!:) wwwoooooooooooohhhhhhh

 
                                        Bild lånad av Maxim.se
Jag älskar att visa glädje och här sparade jag inte på något....ha ha... 
Ryser fortfarande när jag ser detta och tänker tillbaka hur spännande det var....  
Diggar Grys inlevelse :)

Delar även med mig artikeln från Sydöstran som kom med i papperstidningen men det går tyvärr inte alla läsa hela texten, går ej att göra den större:/ sorry...





8 kommentarer:

  1. Kul! Jag gillar verkligen din blogg! Har du möjligtvis provat att göra en detox någon gång. Är lite sugen på att prova holistic detox. Vet du något om den? :)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack!:)
    Jag har tyvärr inte provat det men kroppen skulle verkligen behöva det i alla fall 1-2 gånger per år. Vi får i oss mycket kemikalier, E-ämnen och andra slaggprodukter under ett år. Jag vet att Holistic har god kvalité på sina produkter och svenskt, så självklart ska du prova de! Du får gärna berätta hur du mår efteråt:)

    SvaraRadera
  3. Javisst :) hur hade du lagt upp en detoxperiod? Man ska tydligen dricka den 2 ggr per dag mellan måltiderna.. Äter också enligt pf. Antar att den bryter fastan om man jag intar den på fm.. Lite kluven i detta...

    SvaraRadera
  4. Javisst :) hur hade du lagt upp en detoxperiod? Man ska tydligen dricka den 2 ggr per dag mellan måltiderna.. Äter också enligt pf. Antar att den bryter fastan om man jag intar den på fm.. Lite kluven i detta...

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Hur hade du lagt upp en detoxkur? Enligt Holistic ska man dricka pulvret utspätt med vatten 2ggr/dag mellan måltiderna (3-6 veckor). Jag äter också enligt pf.. antar att pulvret bryter fastan om man skulle inta den på fm.. lite kluven i hur man ska lägga upp denna detoxperiod...

    SvaraRadera
  6. Sorry för mitt sena svar :/

    Det blir lite krångligt som du säger när man äter enligt PF och ska köra en detox.
    Jag hade faktiskt gjort precis som du var inne på eftersom detoxen kräver inte att du ska inta det vid en speciell tidpunkt utan mellan måltiderna. Mitt på dagen och borde det väl vara klockrent!
    återkom om hur det går och hur du känner dig efteråt. Spännande!

    SvaraRadera