söndag 19 februari 2012

My great sunday!

Som jag befarade vaknade jag med extrem träningsvärk, thank you! Ändring i träningsschemat fick det bli, ikväll väntar dubbelpass istället i form av ett antingen TRX eller crossfit inspirerat pass, eller varför inte en blandning? Därefter ger jag mig ut i löpspåret.

Bröt min PF runt 13.00, en aning för tidigt men jag ska nog hinna äta min sista måltid innan 21.00. Första måltiden bestod av 250 gram keso mini, två surdegsknäckebröd, en avokado, två hela ägg plus en äggvita, några rädisor, en skyr, en banan, ett glas med Athletes Creatine, Omega-3 kapslar samt Orange Traid tabletter. Enligt uträkningar är det 805 kilokalorier fördelat på 66 gram protein, 54 gram kolhydrater och 33 gram fett. Avokadon höjer andelen fett markant, dock är näringsinnehållet viktigare i det här fallet. Kom på att jag inte räknade med Omega-3 så det blir ytterligare mer fett. I de två resterande måltiderna blir det ytterst lite fett på tallriken.

På väg till Trelleborg med Johan för att se när de vinner över Västerås! Har den där underbara känslan inombords, det blir två poäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar