måndag 20 februari 2012

Min presentation inför Gladiatorerna!

Då är det dags! På riktigt! 
Nedräkningen till lördagens program!
Maxim, som är huvudsponsorn för Gladiatorerna är på utmanarnas sida och här finner ni alla presentationerna av alla deltagarna, uppföljning av programmen, tävlingar och mycket mer. Sidan drivs bl.a av några härliga utmanare som är väl värt att besöka. 

Som sagt, på lördag är det min tur att fightas mot Gladiatorerna och nu finns min presentation uppe för er som är intresserade. Kika in HÄR för att läsa om mig och min motståndare Anette som också är idrottslärare. Det kommer bli en show på lördag, längtar! Missa inte programmet på lördag, 20.00 på TV4. Allt för många klagar på Melodifestivalen och att bidragen är dåliga. Gör er en tjänst, byt kanal till fyra då så löser ni ert problem. Gladiatorerna bjuder på hård underhållning som ni inte vill missa! 

Min grymma klack som hejjade på mig <3 
Svärfar Bengt, Becca, Elin, svärmor Eva, Björn, min älskling Johan och Magnus. 
Jag kan berätta att de var världens bästa klack som höll låda konstant! 
Bara av att titta på deras energi fick jag enorm energi! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar