onsdag 15 februari 2012

Jag i "Skolvärlden"

Det märks tydligt att Gladiatorerna närmar sig för min del. Tio dagar kvar tills programmet sänds och jag blir mer och mer nervös av bara själva tanken. Hur TV4 har valt att klippa och redigera programmet gör mig ytterligare nervös. Jag har bjudit hem mina vänner den kvällen och jag räknar med att vi kommer hålla låda i soffan. 

Jag blev nyligen intervjuad av tidningen Skolvärlden och det gott folk, är stort..... för en lärare det vill säga. Journalisten som intervjuade meddelade mig att jag eventuellt kommer vara med i själva tidningen också, som kommer i mars och jag som lärare får den i brevlådan varje gång den publiceras. De lyckades även få med en bild från programmet, roligt. 


Gå gärna in HÄR och läs artikeln. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar