söndag 5 februari 2012

Full rulle

Söndagen har varit en produktiv dag, minst sagt! Tre klientmöten med goda resultat, storstädning och pappersarbete. Jag hoppade dessvärre över min lilla löptur som jag planerade in för att känna efter i knät. Knät har känts bättre idag men jag behåller lindningen på i alla fall. Imorgon är det träning som vanligt och efteråt kommer min tränare Dejan som är massageterapeut, massera mig en stund, välbehövligt!

Till kvällsmat har vi ätit min avokadosoppa och om ni ännu inte provat den så måste ni, den är så god och nyttig! Den är gjord på 4 st avokado, 1 kesella lätt, 2 msk citron, 3 pressade vitlöksklyftor och chilikrydda som du mixar ihop och häller över i 0.5 liter vatten med ekologisk hönsbuljong, salt och peppar. Serveras ljummen! Mums! Det blev en Skyr efter soppan som är proteinrik och god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar