onsdag 1 februari 2012

Första proffset på klientlistan!

Har nyligen fått en ung och duktig handbollsspelare som klient! Han spelar som proffs i världens bästa liga, Bundesliga i Tyskland och hans lag är MT Melsungen. Just nu ligger de i mitten av tabellen, där det är jämnt och de kan nog klättra flera steg om laget kammar hem några vinster.

Anton Månsson, som är linjespelare kommer senast från elitserielaget H43 där han delade positionen med min Johan för några år sedan. Jag har sett Anton spela många gånger i elitserien och han levererade fint redan då! Han är endast 23 år gammal och har en ljus framtid som handbollsspelare. Han är 196 cm långt och väger runt 100 kg! Inga överflödiga kilogram utan ett enda muskelberg och idag är han uthålligast i laget!

Han ska bli en maskin! Jag ska hjälpa Anton att bli ännu bättre och vassare som handbollsspelare. Han kommer träna mycket grenspecifikt och fördelen med att ha en klient som är proffs, är att han endast kan fokusera på det han älskar! Han har alla förutsättningar till att lyckas med sina målsättningar som vi har pratat om. Han kommer träna säsongen ut med träningsprogram vid sidan om handbollsträningen och efter säsongen kommer vi lägga upp hans försäsong ordentligt!

För att ständigt kunna leverera på träningen och prestera väl på matcher måste kosthållningen vara bra, därför kommer Anton också få ett specifikt kostschema.

Med hans fysik, handbollskunnande, inställning och vilja kommer han bli en maskin! Jag är otroligt glad över att han anställde mig som sin PT och har förtroende för mig. Jag ska göra mitt yttersta för att han ska lyckas!

Anton Månsson

MT Melsungen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar