tisdag 10 januari 2012

Only you can make the changes!

Positivt överraskad när jag återvände till jobbet igår efter jullovet. Idrottshallen har fått sig ett rejält ansiktslyft och vem är inte glad om inte jag och Carro!

Innan Carro påbörjade sin anställning på Sofielundsskolan gjorde jag allt i min makt för att idrottshallen skulle få sig en renovering med tanke på att hela skolan totalrenoverades och är idag en av Sveriges modernaste och fräschaste skolor (det gäller ju då ibte idrottshallen tråkigt nog). Efter hårt arbete med hjälp av flera kollegor lyckades vi! Under jullovet byttes hela panelen ut i båda idrottshallarna och lite annat. Lokalerna ser så mycket fräschare ut och luften är friskare. Ska bli underbart att börja undervisa imorgon. Vårt kommande arbetsområde är "gymnastik" och höjdpunkten för eleverna brukar vara trampett.

Inväntar Hanna Panna och ikväll är det "vår" kväll eftersom vi inte har setts på länge. Ingen träning idag, det tackar min kropp för kan jag meddela. Riktigt mörbultad och sliten efter helgens två matcher! Vi ska laga mat och kolla på en handboll, gött!

Och föresten, idag är jag extra extra glad men kan dessvärre inte dela med mig glädjen och tro mig jag vill men kan och får inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar