måndag 2 januari 2012

Nyårsafton

En vecka kvar av jullovet and then back to work! Kommande vecka är fullspäckad med klientarbete, träning, planering, två matcher och socialt umgänge.

Nyårsafton var lyckat där dresscoden var "hatt" för aftonen och vi fick själva tolka hur en hatt ser ut. I sista sekund hittade jag den perfekta hatten i Danmark eller...vad det nu var:) Min systemkamera är lite knas så den lilla kameran fick agera under kvällen. David (värden) tog fina bilder med sin systemkamera och när jag får ta del av dem, kommer dem upp här. Tills dess får ni nöja er med mina, med sämre kvalité.

Jenny och David (samt Niklas på ett hörn) ordnade en fin tillställning där dem även fick till en bra lek (en hel del förarbete) och där slutade vi "Slottsstaden" på en hedrande andra plats. God trerätters middag från Atmosfär bjöds det på med hjälp av självaste "Smör & Grädde" (a.k.a David och Niklas framtida restaurang) och gott vin. För min del blev det sammanlagt 1 - 1½ glas vin under kvällen och jag kände mig nöjd och belåten!

Min tolkning av hatt!

Jag och min stiliga man:) Tycker vi matchar varandra otroligt bra!

Jag och hetingen Eva. Gillar den här tjejen skarpt, vi klickar!

Nytt boyband, 2012?

Girlsen!

Vid tolv-slaget! Med mina älsklingar!


Hoppas er nyårsafton också var trevlig!

________________________________

Just nu sitter jag här hemma med lite feber (+ 1 grad) och inväntar Johan efter årets första handbollsträning. Känt mig lite kass idag, febern är över just nu så imorgon kommer jag förhoppningsvis kunna träna som vanligt. Ett pass med Therese på Sats väntar. Annars har jag haft en hel del klientarbeten idag, ny klient drog jag och det är en av syrrans bästa vänninor, roligt! Kommer gå kanon för henne! Imorgon väntar två klientmöten. Under veckan kommer hemsidan uppdateras rejält så håll utkik:) Och ni glömmer väl inte att Gladiatorerna börjar sändas på lördag! Mig får ni se 25 februari!

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar