tisdag 3 januari 2012

Endast fem dagar kvar....

...av mitt jullov!
Ja, jag vet!
Lyckos mig eftersom alla andra arbetar, eller hur!?;)
Inte fel med ledighet, hinner proppa min kalender med allt!

Inbokat under veckan:

Onsdag:
- Klientarbete under förmiddagen
- Gymet med Therese 12.00
- Långpromenad med Hugo
- Göra om hemsidan
- Ev. tyngdlyftning 18.20 - 19.00
- Löpning och handbollsträning 19-21.00
- Förhoppningsvis lagar Johan mat, annars är det endast till att ställa sig vid spisen ca 22.00

Torsdag:
- Byta lampa på bilen ute på jägerso
- Gymet
- Fortsättning på hemsidan
- Matlagning (x2)
- Tyngdlyftning och handbollsträning 18.20 - 21.00

Fredag
- Möte med revisorn (ev.)
- Lägga upp en plan (har mycket i huvudet) för F.I.T för 2012
- Träning hemma, TRX samt Rip Trainern 60 min + rehablöpning 45 minuter
- Städa lägenheten
- Lång promenad med Hugo
- Tjejmiddag med Frida och Sofie (spelar i H65, inte träffat på evigheter, ska bli så skoj)

Lördag:
- Lång promenad med Hugo och Johan (laddning inför match)
- Match mot Dalhem hemma i Trelleborg 15.00
- Middag hos mina föräldrar i Blekinge, Hugo och Johan är med såklart
PREMIÄR FÖR GLADIATORERNA 20.00 I TV 4!!!

Söndag
- Frukost med laget i Trelleborg
- Match mot Cyrus hemma i Trelleborg 11.45 (otroligt tidigt, flyttad så det är därför)
- Herrarna spelar match direkt efter oss mot Skånela 15.00 (min Johan)
- Inte lyfta ett finger resten av kvällen utan endast njuta och chilla i soffan för dagen
efter är det back to work!

Slut på jullovet!

_______________________________________________

Idag hann jag och Therese kötta en sväng på gymet och tjejen ska till Thailand om någon vecka och gissa om hon ska få jobba imorgon?:) Tränar man med mig så ska det jobbaaaass! 12.00 imorgon ska det minsann svettas igen!

Jag är på G!

Tessan är på G!

Vi är på G!
Kommer bli många träningar ihop fram över, me like!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar