tisdag 13 december 2011

Fast food - the good one, of course!

Dagens träningspass med min kollega fick ställas in precis som klientmötet med en av mina nya klienter pga den långa arbetsdagen. Thats life, imorgon blir det desto tuffare träning!

Jag hann skrapa ihop en snabb middag precis innan Johan klev innanför dörren, hungrig efter handbollsträningen.

På meny stod det lövbiff med qinouasallad innehållandes, broccoli, avokado, selleri, körsbärstomater, rädisor, baby-spenat och ruccola, en liten klick med gräddfil och hackad rödlök.

Mycket gott! Dem fina ljushållarna fick jag Michelle förra helgen. Hon är fantastisk den människan! Vi var gäster hos Michelle och Jonas och självklart hade vi med oss en present. Inte nog med att Johan fick en sen 35 års present då dem inte kunde närvara när han firades, fick även jag dessa ljushållare. Blir så glad men dem hade verkligen inte behövt! Hjärtligt tack min fina vän:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar