söndag 13 november 2011

Träning - det bästa som finns!!!

Nerbäddad i soffan efter att ha mumsat i mig dagens sista måltid efter ett tufft och riktigt andfådd träningspass på gymmet! Mycket nöjd med min lilla Training Camp dessa två helgdagar! Nästa gång ska jag försöka få mig med någon vän eller Johan. Inte varje helg jag är helt ledig från match, klientmöten och inga inbokade sociala aktiviteter med vänner/familj, så på ett sätt har det varit oerhört skönt att för en gång skull inte passa tider och dylikt och endast fokusera på sig själv:)

Nästa helg är det fullspäckat schema, middag med svärföräldrarna, match, mina föräldrar kommer ner på söndag och lite träning of course någonstans däremellan.

Imorgon är det måndag och mina elever ska springa Beep-test och de flesta älskar det! Vårt nästa arbetsområde är kondition/stryka som drar igång imorgon och de ska hålla på med i fyra veckor. Sedan har jag en rolig grej på gång på jobbet men måste kolla med min chef först och då avslöjar jag det här:)

Bilder från i dag kommer här! Lite får man väl spännas sig?! Haha...




3 hela ägg + 2 äggvitor
250 gram keso mini 1,5% + kryddor
½ avokado och körsbärstomater
1 skopa proteinshake Nectar
1 banan
5 Omega-3 kapslar + 3 Orange Traid


Cao!
Love!

2 kommentarer:

  1. Shiit, nu har du snart gladiatorstatus :) Grym är du!

    SvaraRadera
  2. Hehe ja snart är det dags:) tror det är i slutet i januari som gäller men jag meddelar såklart i god tid :)

    SvaraRadera