onsdag 30 november 2011

Min fräcka företagsbil!

Precis hemkommen efter en arbetsdag, äter och laddar inför kvällens match! Och vet ni vad? Jag är så himla glad, skuttar av glädje här hemma! Min lilla smartis har förvandlats till en riktig cooling! Äntligen är min företagsbil klar och det var värt all den här väntan vill jag lova!

Företaget som har gjort min bil håller till i Kvarnby, intill Johans företag, mer information om dem kommer vid senare uppdatering. Bjuder på några bilder, hope you like?!




2 kommentarer:

  1. Mona\Gammla underbara elev..1 december 2011 kl. 08:30

    Grattis Dajana faktist en snygg&cool bil..Tänker faktist köpa en likadant o sätta min o Ozans bild;),,Nu kommer du lysa med den lilla bilen inte konstigt världens bästa lärare!

    SvaraRadera
  2. Naaaw du är för söt Mona, tack:)

    SvaraRadera