torsdag 29 september 2011

Vad finns i kylskåpet?

Vad ryms i era kylskåp för tillfället?
Hemma i vårt kylskåp hittar man massor med frukt och grönt och följande:


Några Kesella lätt, Keso mini, ägg, broccoli! Mums!


Dagens sista måltid efter 2,5 timmars träning blev kycklingfärs (5% fett) och ekologisk qinoua och sallad. Glömde tyvärr ta bild på den goda rätten så jag bjuder på gårdagens smarriga oxfilé istället!

300 gram oxfilé
2 portioner matvete
100 gram keso lätt
Sockerbönor, purjolök och rädisor


___________________________________________

Dagens träning har varit enormt givande. Startade upp med 45 minuter tyngdlyftning och gissa om jag blev glad när tränaren sa att jag är den mest lovande tjejen inom tyndlytning som tränar där! Jag kan lyckas om jag vill, sa han. Gissa om det sätter press på mig?! Jag gillar det, älskar utmaningar och dessa lyft gynnar mig mycket inom handbollen. Klart att jag kommer fortsätta och ge det en riktig chans:)

Vidare till dem sista 90 minuterna av handboll innan det är seriepremiär borta mot Pandora (Ystad) på lördag. Vi är redo vill jag lova! Det är go stämning i laget och det fajtas på träningen så alla är hungriga att få spela. Bring it säger vi bara!

___________________________________________

Imorgon är det fredag, betyder att jag slutar tidigt och vidare direkt till gymmet efter jobb. Ska hem till mina föräldrar i Blekinge en sväng innan jag kör bort till Karlskrona och kollar på herrarna som möter Hästö.

Dags att säga gonatt för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar