lördag 10 september 2011

Thank you Vibram Five Fingers!

Mina fötter och ben har vant sig vid att springa i mina Five Fingers och det känns makalöst bra!
Snacka om att man får fina muskelösa "löparvader" på köpet efter ett tag, gillas! Säger det igen om jag inte redan gjort det, KÖP Vibram Five Fingers om ni inte redan äger ett par! Varför inte två par?:p

Efter ett träningspass hemma istället för gymmet begav jag mig ut tillsammans med Hugo (han kommer inte undan) för skön löpning. I hastigheten 11 km/h kan jag springa hur länge som helst, känns det som men ca 6 km fick duga i dag, då det väntas monsterpass av Seth (TRX) imorgon om jag känner honom väl:)

Färdiga!

Under Armour ColdGear på och ovan Dcore, med Breeze Fitness tryck på och dit ska vi imorgon.


Dags att göra sig iordning, det vankas biljard minsann.
Det var många år sedan jag spelade så det här ska bli mycket intressant:)
Trevlig lördag på er!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar