tisdag 13 september 2011

Kvällssnacks

Jag tänker tillbaka på min semester i USA och deras ständigt "snacksätande", men jag och Amanda var faktiskt knappt sugna på allt som fanns tillgängligt. Nej, vi var upptagna med allt annat så många gånger "glömde" vi äta och av den anledningen gick jag ner 3 kg på min 12 dagars visit i New York.

Så här en tisdagskväll var jag sugen på "snacks" men för mig innebär de lite nyttigare alternativ, såklart. Tar två minuter att fixa ihop knäckemackor, keso mini, avokado med kryddor på, mums! Lite valnötter till och minimåltiden är komplett!

Gott och nyttigt! Krydda er keso om ni tycker det smakar för "neutralt".


_________________________________________

Måste erkänna att jag blir lite deppig av det tråkiga vädret och inte nog med att det är kallt, en storm är på ingång, lovely! Jag och Johan pratar lite öppet om någon minisemester under mitt höstlov om möjligheten finns. Vi spelar båda handboll och det går alltid i första hand men det hade inte skadat lite sol och värme för att ladda för den mörka vintern. Drömma, kan man ju alltid göra......


Hugo hälsar.....

Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar