söndag 21 augusti 2011

Jenny & Davids bröllop!

Mitt första bröllop någonsin och jag är otroligt glad över att jag fick äran att vara med när Jenny och David sa ja till varandra inför sina närmaste vänner och familj. Obeskrivlig känsla att se när två människor som älskar varandra, stråla så mycket kärlek under en sådan vacker och magisk dag som igår. Många gånger blev jag rörd över dem fina tal och kärleksförklaringar familj och vänner tillägnade brudparet.

Giftemål är verkligen något jag vill uppleva i mitt liv, med Johan inför min familj och vänner!
Bjuder på bilder från det vackra bröllopet!

Så här säg vi två ut på bröllopet! Älskar dig Johan <3

Väntar med spänning på brudparet:)

Jenny och David, det fina brudparet!

Emmie och Magnus, brudtärna och bestman. Björn har hand om musiken. Peter som inte syns i bild, spelade och sjöng en fin låt med sin gitarr.

50 gäster på bröllopet!

Jag och Stina minglar strax efter vigseln.

Presentation av mig. Riktigt roligt att få läsa vad alla gäster har för bakgrund och vad de gör idag.

Lärde jag mig något nytt. När bruden eller brudgummen lämnar bordet ska antingen herrarna eller damerna går runt borden och ge en puss till den som sitter kvar. Inte lätt att veta när jag aldrig varit på bröllop. Roligt var det! :)

Hittades på roliga saker under kvällen. Här sitter Jenny bakom David där Jennys armar sticker fram och leken går ut på att de ska kommunicera genom att göra lite roliga saker som att tända en cigarett, borsta tänderna och äta en banan. Kan säga att jag dog av all skratt! :)

Berättade jag att jag fångade (slet lite) buketten???? Jag är lycklig! Återstår att se om det är sant som de säger....... Im next?

Efter middagen skickade vi upp sådana här fina (vet ej vad dem heter). Så vackert!

Valsen och ett extra nummer av Jenny för David.

Sedan var det fest natten lång.....

Behöver jag säga mer om efterfesten på stranden?......


Fantastiskt fint bröllop var det och hjärtligt tack till Jenny och David (numera) Lundskog för allt!
All lycka till er!

<3

3 kommentarer:

  1. Tack D!!
    Jag ser fram emot ert bröllop, nu är det ju mer eller mindre bokat ;)

    SvaraRadera
  2. Vart har du köpt din snygga klänning?? Tack för en inspirerande blogg :) /Malin

    SvaraRadera
  3. Tack Malin:) den köpte jag i New York på Forever 21. De har jättefina kläder till ett bra pris. Kolla in deras hemsida, man kan beställa kläder från USA:)

    SvaraRadera