onsdag 8 juni 2011

Nedräkning......

Idag har jag njutit av min vilodag maximalt, nästan lite för mycket då jag råkade somna i vår sköna balkongsoffa i hela tre timmar med Hugo. Mycket välbehövligt och nu är jag laddad för Beeptestet som väntar på handbollsträningen imorgon. Därefter håller jag i MAQ i ca 60 minuter för att sedan ha en ordentlig stretching efteråt.

_________________________________________________

Inte många arbetsdagar kvar och det mycket på schemat som ska göras! Missar dessvärre skolavslutningen nästa fredag, då jag åker upp till Karlstad för inspelningen av Gladiatorerna. Imorgon och nästa onsdag är det friluftsdagar, friidrott den här gången vilket innebär extra jobb för oss idrottslärare. Allt är klart och endast genomförandet återstår, med andra ord det roliga kvar! På torsdag efter jobb är vi några kollegor som ska till Lilla torg och äta något gott, ingen alkohol för mig då handbollsträningen är senare på kvällen.

_________________________________________________

Min kära sambo åker till Malta på torsdag och är åter hemma igen på söndag, vilket betyder mycket egen tid som går åt träning och klientarbete. Nu börjar jag verkligen nå maxantalet av klienter, mitt företag går fantastiskt bra, utvecklingen har gått spikrakt senaste månaderna. Nya klienter varje vecka har jag fått senaste tiden, enormt roligt!

________________________________________________

Vill återigen påminna er som vill följa med upp till Karlstad nästa fredag för att stötta mig under inspelningen av Gladiatorerna, meddela mig snarast då jag måste lämna besked om några dagar om hur många ni blir. Just nu är det två bilar från Malmö som kör upp och förhoppningsvis kan Rebecca ta ledigt och ta tåget från Stockholm (håller alla tummar för det:).

_________________________________________________

Om ca en månad är jag i New York :)

En suddig bild från senaste besöket i USA -08.
Läääängtar ihjäl mig!


Dags att släcka för idag, inte det minsta trött med tanke på "powernapen" tidigare idag.
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar