torsdag 5 maj 2011

Tummen upp!

Idag har det varit en produktiv dag, hunnit med en hel del. Efter jobbet cyklade jag hem på 2 röda, åt god och nyttig mat från Mix & Eat och sedan bums ner i säng för 1 h välbehövlig powernap.
Senare på kvällen hade jag klientmöte, gick mycket bra! Skulle till gymmet och pumpa egentligen men jag blev sugen på att träna TRX, och det fick det bli hemma tillsammans med Kettlebell samt lite fria vikter.
Dessutom har jag hunnit städa en sväng, imorgon väntar vi återigen gäster, det ska grillas gott!
På lördag kommer tjejerna på middag för att fira mig, alla kan tyvärr inte komma (ni är redan saknade <3).


 Dagens träning gick så här!

Tummen upp!

Efter träning blev det följande som slank ner i magen, mumma!

250 gram kesella 1% + funlight + vinddruvor + färska jordgubbar
1 proteinshake - Nectar
2 hela ägg + 1 äggvita
2 grova knäckebröd + ost



Det enda som fattas den här dagen är massage!!!
Måste ha massage, måste ha massage!!!
Min kropp skriker efter det!!!

Adjösss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar