lördag 21 maj 2011

Gott & blandat!

Befinner mig hos mina föräldrar i Blekinge, i mitt flickrum och strax dags att släcka ner för idag.
Pratade tidigare med min syster som bor i New York i en timme via Skype och vi planerade vår trip. Jag har bokat flyg och ska spendera tio helt fantastiska dagar i New York.
Vi diskuterade träningen och självklart åker TRX:et med ner i resväskan. Dessutom får syrran alltid ta med sig en person in på det gymmet hon tränar, underbart! Vi ska upp tidigt på morgonen, löpning - gym - TRX - love it! Första dagarna ska spenderas i ett hus i Hamptons med vänner! Det kommer shoppas en hel del och syrran har koll på vilka ställen. Nästan skrattretande när hon berättade t.ex. att hon precis köpt en snygg Michael Kors väska för löjligt lite pengar. Lite sightseeing, fest, sol och bad och massa annat roligt.
Cant wait!!!!!!!

Anyway, imorgon ska det bli toppen väder här och moi ska ut på morgonlöpning, följt av ett tufft TRX-pass i vår fina trädgård. Tanken är att jag ska få med mig en liiiiiiten bränna hem till Malmö och därför ska jag passa på att njuta i solen en stund. Back in Malmö önskar jag ett träningspass till, återstår att se hur pigg sambon Johan är?

_____________________________________________________________

Igår var vi nere i Ystad hos våra underbara vänner Michelle och Jonas. Kocken Jonas gick all in och serverade en utsökt 3 rätters middag. Det bjöds på vin och öl och killarna trodde det var lördag där ett tag:) Hemkomna runt 00.40 en torsdagnatt! Pigg imorse, eeaah nej!

Jag fick ssåååå fina födelsedagspresenter av dem, verkligen en tanke bakom det!
Vet inte riktigt hur jag ska tacka er....... ni är fina vänner och jag älskar när vi alla fyra träffas.
Snart ses vi igen!:)


Två fina ljusstakar som passar perfekt i vårt nya hem, Body Spray, ansiktsvatten/tonic och ansiktskräm från Dermalogica. Om inte det vora nog så fick jag dessutom 50 dollar, växlat och klart för att shoppas upp i New York. Går det att få en mer perfekt present?
Hjärtligt tack <3


Nåja, det var allt för idag. Mycket står på agendan imorgon, dessutom fick jag en ny klient idag! F.I.T går alldeles utmärkt! Har lite klientarbete imorgon också och gillar jag!
Sov gott allihopa, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar