lördag 9 april 2011

Lördagsträning - check!

Jag och Johan startade lördagen med ett tungt pass på gymmet!
Det är uppbyggnadsfas för oss handbollsspelare så jag körde på, Johan däremot har några matcher kvar i elitseriekvalet, vilket gjorde att han tog det easy. Imorgon möter de Kristianstad borta och mina parents ska också titta. Första gången de ser Johan spela handboll, he better bring it ;) Johan har varit grymt bra i kvalet, han lär leverera imorgon också!

_______________________________________________________________

Johan agerade min fotograf på gymmet!


Hängande frivändningar på 60 kg!
Har filmat också, videoklippet kommer senare idag!


Älskar frivändningar! 60 kg känns numera som uppvärmning, underbart!
I will show that to you later!

____________________________________________________________

Vi har avnjutit en BIG frukost och nu ska vi iväg och handla lite saker till lägenheten, för att avsluta allt arbete! Blir kanske en löprunda ikväll när Johan sittar på V75, får se hur jag känner mig.

See you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar