söndag 13 februari 2011

Söndagsmiddag med töserna!

Jag och Molli blev lite bortskämda hemma hos Hanna ikväll, söndagsmiddag eller "alla hjärtans dag middag" kanske man kan kalla det. Välbehövligt efter en upp och ner vecka! När vi träffas pratar vi verkligen av oss och ämnena bara susar förbi, skönt att kunna ventilera allt inom sig! Vi tre förstår varandra ända in på djupet och kan diskutera allt här i livet. Oerhört stolt att ha dessa fina töser i mitt liv, ni betyder allt för mig!

Jag ville ge de bästa tjejerna en alla hjärtans dag present denna kväll!

Jag ramade in tre bilder på oss tre och självklart har jag en likadan tavla hemma hos mig!


Middagen är serverad! Supergott!


Hanna busar med Hugo eller är det Hugo som busar med Hanna?


Tack för en toppenkväll tjejer! Love you!


_______________________________________________________________________


Vi har också spelat match i helgen som vi vann med 28 - 26 och fortfarande är i ledning! Det återstår endast fyra matcher av säsongen och det ska mycket till att vi tappar detta! Längtar till den 9:e mars så vi kan fira!!!

Dags för kvalitétstid med min sambo nu! Imorgon väntar 3 x 50 min aerobics med mina elever och 90 min handboll. Nu kör vi!
På fredag inviger kungen vår skolan, Hurra!

Natti natti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar