onsdag 9 februari 2011

...Nästa Örebro...Örebro nästa!

Vi befinner oss på tåget just nu, gjorde ett byte i Mjölby nyligen. Raka vägen mot Örebro it is, där en spännande match väntar. Som jag nämnde tidigare är vi serieledare och Örebro ligger precis några poäng efter oss, kan tänka mig en riktig kamp på handbollsplanen ikväll! Senaste mötet vann vi med 10 bollar, en repris vore perfekt!

Startade dagen med en brakfrukost och på tåget blev det tonfiskbaguette och 2 hela ägg + 1 vita (sparat 2 äggvitor till efter matchen).Väl i Örebro väntar middag på Scandic och sedan matchdags! Aldrig tidigare har jag åkt nattåg, ska bli mysigt faktiskt! Mindre mysigt att gå till jobbet direkt efter hemkomst! Ingen handbollsträning imorgon (ska dock infinna oss i Höör i alla). Istället blir det gym och simning för min del, vi fick välja. Tacksam över att vi har tillgång till allt i Höör, i träningsväg.

Nu måste jag rätta lite inlämningar, andra pluggar eller lyssnar på musik.

Linette och Trudi pluggar för fullt!


Jennie kollar på Solsidan på Jannikes Ipad.


Två säten till moi!

Frida och Vera myser lite.


Innan jag gick på tåget i Malmö passade jag på att ta nya bilder till mitt körkort. Det behövs vill jag lova!

Wish us good luck! Hörs efter matchen.
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar