lördag 12 februari 2011

Good day!

Don´t you just love fridays? Helt underbar dag har det varit för mig del. Arbetsdagen slutar vid 14.00 på fredagar och vilken god lunch det bjöds på i skolan (äter annars min egen hemlagade lunchlåda eller sallad med kyckling från Mix & Eat), kycklingfilé och hemlagad klyftpotatis.
Hann med en trip till Ikea och handlade lite saker och kikade dessutom inom Glashuset som ligger precis intill Ikea. De säljer allt för sovrummet och de har lite dyrare grejer! De kommer snart få in hela Gants Home kollektion och det gillar jag skarpt! Körde vidare till handbollsträningen och den kändes bra, vi sprang minst sagt av oss!

En spontan inbjudan (eller snarare ett förlorat vad för min del) till Jennie resulterade i att jag bjöd henne på middag på min favoritrestaurang, nämligen Lemongrass. Gud så gott det var, maten smälte inne i munnen och Jennie njöt minst lika mycket. Vi hade supertrevligt och pratade om allt möjligt, vi garvade en hel del! Tre timmar gick oerhört snabbt! En repris snart? :)

Nu måste moi få sin skönhetssömn, dags att släcka för idag.
Hörs imorgon!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar