torsdag 10 februari 2011

6:e växel?!

Så mycket energi som min kropp hade på gymmet idag, har jag inte haft på länge! Ingen sömn inatt och kämpigt på jobbet trodde jag skulle spegla mitt träningspass, men icke! När alla från laget hade gått hem var jag kvar och tränade för fullt.

Känner mig som en maskin med en 6:e växel i, och den bara går och går! Var rätt frustrerad och arg inombords och det har sina förklaringar! Jag går in i min bubbla, rannsakar mig själv, funderar och hittar lösningar! När någon säger till mig att jag inte duger på saker som jag vet att jag är duktigt på, får mig att explodera inombords! Det gör mig ännu starkare vill jag lova och viljan att bli ännu bättre blir större och större!Övertygad att många av er också känner igen er i olika sammanhang och det gäller att hänga kvar och inte påverkas av andra människor negativt! Intala dig själv att DU kan, att du är bra på det du gör! Det är ditt liv och inte grannens! Jag är inte den som ger upp saker och ting lätt utan jag gör mitt yttersta för att nå till det specifika målet. I det här fallet vet jag att jag kommer göra det, måste ge det mer tid!
It will come! Hårt arbete lönar sig i längden!

Anyway, kände mig som en ny människa när jag lämnade gymmet! Under helgen väntar 3 träningspass och match! Som jag ska kötta, that is a promise! Längtar dessutom till att få börja bygga muskler efter säsongens slut i mitten av mars!

Vem tittade fram idag om inte några ådrår!


Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar