måndag 21 februari 2011

Ett fantastiskt erbjudande till mig! JA TACK!

Kan berätta att igår mådde jag fruktansvärt dåligt och hade inte ens energi till att uppdatera bloggen. Febern ville inte ge med sig men någonstans där under söndagskvällen när jag mådde som värst, fick jag ett grymt roligt erbjudande! Makeup-artisten Jessica Eliasson erbjöd mig ett modeljobb som det absolut inte går att säga nej till!

Det ska öppna ett nytt gym i Helsingborg och de behöver "motivationsbilder" som hänger runt omkring på gymmet och fotografen Johnny tänkte på mig! Ni anar inte hur glad jag blev! Jag har tidigare arbetat med Johnny och Jessica, så jag vet att arbetet kommer bli suveränt! Det här är ett riktigt reklamjobb så för mig är det stoooort!

Tanken är att Jessica ska sminka mig och Johnny fotografera. Bilderna på mig som jag förmodar tas inne på gymmet kommer hängas upp på gymmets väggar! Gud så glad jag blir! Sådana bilder har man ju sett överallt på massvis av gym, ni vet säkerligen vilka jag menar. Bilder som man kan stirra en hel dag på och de motiverar en verkligen till att ta i lite extra! Nu är det min tur att pryda ett x-antal sådana! Jippi!
Jag är oerhört glad och jag längtar efter att bli frisk nu och pumpa på gymmet! När exakt detta blir får jag besked om idag men jag tror det är inom 1 -2 månader om inte tidigare.


Här nedan ser ni två olika typer av sminkningar som Jessica har gjort på mig.

Hejja sverige! Som ni märker är Jessica oerhört duktig!


Be afraid! haha.... här är en mer farlig version av Dajana! Johnny har dessutom fotat bilden.


Är ni intresserade av att ser mer av Jessicas arbete kan ni kika in här (gå gärna in på facebookssidan via hemsidan, massor med bilder där), eller Jessicas blogg här. Enjoy!

Återkommer om det trillar in mer informaionen om jobbet.


Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Grattis Dajen!! :D Va roligt. Och jaa, jag vet precis vad du talar om. Riktigt ball! Kör hårt och krya på dig :)

    SvaraRadera
  2. tack Erica:) Jag är riktigt taggad, ska bli sååå roligt:) lite nervös är jag ju också men sådant kommer man inte undan med:)

    SvaraRadera