söndag 16 januari 2011

Perfect finish!

Oj oj vilken spännande match vi spelade mot Tumba idag! Vi lyckades till slut vinna matchen med 27-26! De hade chansen att åka hem med 1 poäng men de tappade bollen i sista anfallet, tråkigt för dem :) Vi ska vara grymt glada över 2 poäng med tanke på att de ledde i princip hela andra halvlek, och med mest 20-16!

Sitter här och glufsar i mig tonfisk och keso tills Johan kommer hem, ingen aning vad det blir för mat ikväll. Fick i alla fall två biljetter till VM-matchen mellan Kroatien - Algeriet ikväll i Lund, så jag och Johan ska kika! Imorgon ska vi se Australien - Kroatien och Serbien - Danmark! De biljetterna fick jag i present av Johan när vi firade 2 år tillsammans i somras:) Den perfekta presenten! Jag fick ledigt från handbollsträningen av min tränare och tackar jag så snällt för!

Imorgon är det måndag IGEN, tycker tiden går oerhört snabbt! Jobb, klientmöte och sedan handboll för hela slanten och med andra blir det vilodag för mig! På tisdagen väntar två träningspass, bara till att ladda! 


Ha en fortsatt toppen söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar