fredag 14 januari 2011

Laddar för TRX-utbildningen!

Befinner mig i Ystad på Spa & Konferanshotell, min kära vän Michelle äger this place och det är riktigt trevligt här. Har fått en hel del behandlingar av både henne och hennes anställda och kan varmt rekommendera er att komma hit och koppla av en stund!

Jag fullkomligt älskar att bo över på hotell men desto roligare när min älskling är med, tyvärr ligger han hemma sjuk och myser med Hugo istället denna kväll. Ser i alla fall fram emot frukosten imorgon, mums!

Varit och tränat handboll i Höör idag och körde direkt hit och jag måste erkänna att min kropp är lite mörbultad efter veckans jobb och träning. Massage imorgon hade gjort susen, dock får jag inte in det i mitt schema. Utbildning mellan 09.30 -17.00 och klientmöte här i Ystad 17.30 och det tar säkerligen ca 2 h, sen vill jag nog bara hem till min säng för att ladda för match på söndag. På söndagkväll ska vi dessutom måla lägenheten, äntligen!


Myser på hotellrummet och kollar på handboll, skönt! Har lite klientarbete kvar till imorgon så det blir lite donade med det också.

Det blev ingen direkt lagad middag efter träningen idag. Tog en trip till Ica här i Ystad och inhandlade färska björnbär & blåbär och gjorde en liten fruktsallad med banan, supergott! Det fick bli Abbas tonfisk med minikeso och Brämhults apelsinjuice. Köpte en tidning också, Body, finns alltid något bra i den tidningen:)

Fick mina Visitkort igår och så här ser fram-och baksidan ut, fint? I love it! Företaget som jag samarbetar med och som gjort min hemsida är LMG och kan rekommendera dem varmt!


Nu behöver jag koppla av en stund och ladda för en lång dag imorgon. Hoppas TRX-utbildningen går bra och denna gång har jag kameran med och jag lovar många bilder från Breeze Fitness!

Ha en trevlig helg!
Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar