lördag 22 januari 2011

En vecka kvar.....

....tills vi lämnar Herrestadsgatan för gott! Det är mycket som ska hinnas på en vecka och vi har fortfarande inte börjat packa ner våra saker och ting i lådor (klump i halsen). Vi tog världens kortast trip till Ikea för att välja ut färgen på walk in closet och äta en lunch (40 min). Allt ska hämtas på onsdag och sen är det bara till att bygga!

Johan har åkt för att spela match, derby mot Ystad. Själv ska jag fylla bilen med lådor från källaren och bära upp de till vår nya vind, slipa och måla lite. Senare ikväll ska vi hem till Molli för att fira hennes födelsedag:) Däremellan ska jag ut och löpträna och dessutom någonstans däremellan ska det hinnas laga mat och tvättas (mina matchkläder). Imorgon spelar vi match borta mot Sävsjö 18.00, vilket innebär att moi inte är hemma förrän 00.00-01.00 :( Bara till att bita ihop och köra!

Spännande match ikväll mellan Sverige-Serbien! Klart att jag först och främst hejjar på Sverige samtidigt blir jag inte ledsen om Serbien vinner. Sverige har ju bättre förutsättningar till vidare avencemang och ett bättre lag. Hoppas på en bra match i alla fall! :)



Hejja BLÅ GULT!!!


Have a nice weekend! Hörs imorgon på bussen på väg till match!

kramar

1 kommentar: