onsdag 22 december 2010

Ett paradis......

... det är vad Breeze Fitness är i Ystad! Spenderade hela 3 ½ timme med Seth på hans gym och kan inget annat än att säga att jag är enormt inspirerad och motiverad som alltid när jag kör därifrån! Jag tvivlar på att det finns någon annan person i Sverige inom vår bransch som har den eller bättre kunskap än den som Seth har! Dem människor som har träffat honom håller säkerligen med om det! Breeze är så innovativt och ligger före i tiden på både det teoretiska-och praktiska planet. Hans gym är först med många saker här i Sverige, kommer inte gå in på det här, bättre att uppleva det i verkligen livet!

Första timmen med Seth gick vi igenom ett personligthetstest som jag gjorde förra veckan som jag så snällt fick av Seth kostnadsfritt (kostar annars 1999kr). Det tackar jag så hjärligt för! En kort sammanfattning om vad det är för test:

DISC assesment är ett personlighets test ~profiltest som har använts inom många av de större företagen i USA. Det är lämpligt för dels  yrkeskarriär men även för din relation till din partner. DISC används även i Sverige, dock väldigt nischat till de stora företagen bland VD posterna. DISCen är dock mycket lämplig för alla att genomföra oavsett yrkesroll eftersom du kan hitta dina svaga länkar.
Här är mitt resultat! Kommer inte avslöja något men kan berätta att på "the success insights wheel" hamnade jag på "conductor" (ledare, dirigent etc). Vi har kommit fram att jag ska arbeta mer ingående med några saker i mitt liv och det gäller både privat -och yrkeslivet. Resultatet öppnade upp ögonen för mig beträffande specifika saker. Jag vill utvecklas som person och det här testet kommer hjälpa mig mycket! Tack ännu en gång Seth!


Sen är det så här att när jag besöker Breeze Fitness lämnar jag aldrig stället tomhänt, shoppar alltid loss i deras shop! Hämtade dessutom ett paket som jag beställde på Breezefitness webbshop! Nu är det fullt här hemma i skåpen.


Älskar Under Armour som jag nämnt tidigare och köpte ett nytt träningslinne i det märket! För er som inte vet så är det märket 3:e störst i hela världen och ändå säljs det i alldeles för få butiker i Sverige. Skärpning där! Zero Impact går det inte att leva utan, finns inte nyttigare proteinbar än det, endast kvalitetsingredienser! Proteinpannkakorna är guldvärda som mellanmål ihop med banan och frysta bär, tar 2 minuter! För er som inte testat Celsius så smakar det underbart! Sägs förbränna 100 extra kilokalorier, men jag dricker för att det är gott! Breeze egna honung är mycket nyttigare än vanligt, fylld med antioxidanter. Jag dricker ett glas grönt te varje dag med en sked av den goda honungen!


Skulle självklart tagit bilder på gymmet men tyvärr glömde jag kameran hemma, typiskt :( men det kommer fler tillfällen vill jag lova. Som det ser ut nu kommer jag kunna gå på TRX-utbildningen som hålls på Breeze den 15 januari, jippi!


Har fått tips på böcker av Seth och Dajana ska beställa böcker igen på nätet nu, mycket att läsa under lovet. Jag gillar det! Vill ha så mycket kunskap som möjligt!

Later! Kramar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar