torsdag 30 december 2010

En mysig dag!

Dagen har varit underbar rent ut sagt! Sovit ut ordentligt, promenerat med Hugo i skönt väder, tränat på gymmet och gosat i soffan med Hugo. Förberett lite inför imorgon då jag och Johan ska fira nyår i Kivik med ett härligt gäng! Imorgon är det vilodag för mig BIG TIME, tränat 6 pass + en match sedan i lördags. Kroppen behöver vila och återhämtas! Kanske t.o.m det blir mer än ett glas vin imorgon? Who know? Senast jag gick all in var 30 april, då jag fyllde hela 25 år!

Har njutit av lite middag här hemma i Hugos sällskap.

Det blev hemmagjord tonfisksallad med keso och fruktsallad (galiamelon, blåbär och hallon). Gjorde dessutom egen lemonad (utan socker), gudomligt gott och nyttigt!

Fick några mysiga bilder på min bebis tidigare idag.

Så fin Hugo är i sin "vinterjacka" :)

Han älskar att springa i snön!

Efter mycket bus i snön behöver lillen pysslas om ordentligt. Trots allt var det rätt många minusgrader idag.


Dags att bege sig ut i kylan igen för en längre promenad med Hugo. Funderar på att köra ett kort effektivt träningspass här hemma på 30 min. Kanske lite Crossfit och endast träna överkroppen? Hmm..återstår att se hur jag känner mig efter promenaden.

Om det inte kommer ett inlägg imorgon, så önskar jag er här och nu ett riktigt gott nytt år. Och glöm inte anteckna era nyårslöften!

Ta hand om er kära läsare!
Kramar Dajana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar