torsdag 15 december 2011

Tack till Hallbys handboll!

Fick ett sms av min bästa vän Rebecca som tidigare spelat handboll i Hallby (Jönköping) och berättade att dem på deras hemsida länkar till min blogg. Vad smickrad jag blir! Jag har mött Hallby ett antal gånger i H65-tröjan och i dagens lag spelar några vänner till mig i Hallby (Ida och Sofie) som jag spelat handboll med i Mörrum och Karlshamn. De leder division 1 och ser ut att nå Allsvenskan kommande säsong, dem är duktiga, lycka till tjejer!

"Dajana Jovanovic, spelar handboll i Trelleborg HBK Elit och har tidigare varit med om att föra upp H65Höör i Elitserien. Vid sidan av handbollen arbetar hon som idrottslärare och driver ett eget företag med inriktning på kost och träning. Hon skriver mycket initierat om träning, kost, välbefinnande, mental-och skadeförebyggande träning och hennes vardag som handbollsspelare.
Bloggen finner ni här!"

Tack! Hoppas att ni gillar min blogg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar