fredag 18 november 2011

Kan inte få nog...

...av Zlatan!!!!!!
Vilken kille alltså!
Jag gillar honom, vem gör inte det?
Inte döljer han ett ord i sin bok, varenda kapitel är som en öppen dagbok där man får ta del av dem allra minsta lilla detaljerna av hans liv, smarrigheter!

Han visar inte ett enda tecken på rädslan av vad andra människor ska tycka och tänka om honom, den egenskapen älskar jag hos människor! Sedan är han kanske inte så fin i munnen i alla lägen men det är en annan femma.

En vanlig "Svensson" är han definitivt inte och de framkommer tydligt också att hans barndom har varit tuff! Zlatan har minsann fått kämpa för den ikonen han är idag, ingenting har han fått gratis! Hans inställning till fotboll har hjälpt honom genom många tuffa perioder och det är fantastiskt roligt att läsa om hans genombrott i på fotbollsplanen.

Jag kunde allvarligt talat inte slita mig från boken igår när jag väl öppnade den! Jag brände 120 sidor och helt plötsligt insåg jag att klockan var 01.06:/ Under studietiden på Kristianstad Högskolan kunde man läsa 200 sidor på en kväll utan problem och ett tag kändes det som jag var tillbaka i skolbänken. Kan inte alla böcker vara så intressanta? Det var längesedan var så uppslukad av en bok som denna.

Har lunch på jobbet nu men jag äter aldrig så här tidigt då jag bryter PF vid 13-14.00 och jag slutar 12.30. Hem och städa lite, äta och läsa boken samtidigt får det bli:) senare blir det ett träningspass och ikväll väntar middag på Savoy med svärföräldrarna och Johans syster och hennes pojkvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar