fredag 16 september 2011

Inspirerad på hög nivå! Vill bara ha mer.....

Det har varit en minst sagt inspirerande dag nere på Breeze Fitness i Ystad hos Seth! Vi hade ett långt möte där vi bearbetade många intressanta saker, minst sagt! Det är klart att jag även ska gå TRX Rip-trainer utbildningen på Breeze Fitness i Oktober och sedan tidigare blev det klart att jag även ska gå TriggerPoint utbildningen i Jönköping som även den hålls av Seth. Det är fantastiskt att han är först med många olika saker inom träning i Sverige och när det gäller TRX-Rip-trainer utbildningen är dem först med den i hela Europa! Ni anar inte hur inspirerade det är för mig att känna Seth, jag lär mig något nytt vid varje besök hos honom. Vi pratade om ett större samarbete inom snar framtid under namnet Breeze här i Malmö och ingen är mer glad än jag! Då snackar vi kvalité på hög nivå! Vi diskuterade mycket intressanta ideér och verksamheten, eftersom för eller senare kommer mitt företag att expandera och en lokal behövas. Mer kommer jag inte avslöja nu, häng med så får ni ta del av det!

Visar ett klipp där Seth introducerar en övning med Rip-trainern:

Utbildning 20 oktober:)

Vårt lag fick prova på Triggerpoint och just det ni får se här nedan. Oförklarligt hur stor skillnad det blev i upphoppet, måste provas! Mina klienter kommer älska detta!

Utbildning 6 november:)


_______________________________________________

Sedan gick vi vidare med min träning och den kommer se lite annorlunda ut framöver och samma gäller kosten då den kommer bli ännu mer strikt. Nya mål har satts upp! Håller dem för mig själv at this moment;)
Säger endast > utveckling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar