fredag 9 september 2011

Äntligen.....

....är det fredag...vi kan säga vad vi vill men inget slår när det vankas helg och massor med roligheter, eller hur? Varit en mycket intensiv jobbvecka, både i skolan och inom företaget! Jag får allt fler klienter och nu får jag på svart och vitt hur lite ledig tid jag har till annat. Jag satsar helhjärtat på allt just nu så ni förstår att jag njuter till fullo dem dagar jag är ledig. Tre ny klienter har jag träffat de senaste 10 dagarna och det går åt tid till att utforma kost-och träningsscheman, but I like it!

Som sagt är det äntligen fredag och ni vet att jag planerade in träning i dag dock ändrade jag mig, har en tuff träningshelg framför mig. Viktigt med vilodagar och därför håller jag igen. Nu förtiden har jag endast en vilodag i veckan och kroppen behöver återhämtas! Den dagen är i idag!

Imorgon väntar förmiddagslöpning för att sedan följa med Johan till Trelleborg, herrarna spelar träningsmatch. Min tanke är att träna med tyngdlyftarna innan matchen. Nöta ben i 60 minuter ser jag fram emot.

På söndag bär det av till Breeze Fitness i Ystad för att träna gruppträning i TRX. Jag har ordnat med Seth så hela laget dessutom får prova på Rip-trainer och det roliga är att vi är det första laget i hela Sverige som får möjligheten att göra det, det uppskattar vi enormt! Vill försöka samarbeta med Seth så mycket som möjligt, inte varje dag som man får chansen att göra det med Sveriges bästa personliga tränare och som dessutom har den bästa anläggningen! Tummen upp!

__________________________________________________

Måste visa vad jag fick av min fina sambo i dag. Mycket välbehövligt med kärlek efter en tuff jobbvecka.

Jag blir glad, tack älskling <3


Nu är det kvalitetstid med Johan och Hugo som gäller resten av kvällen.
Hörs imorgon!
Kram på er och trevlig helg!
LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar