måndag 6 juni 2011

Nationaldagen firas med träning!

Jajamen!
Startade dagen med 90 minuter handbollsträning. Vi tränade mycket fotarbete, riktningsförändringar, skott och försvar. Efteråt bagav vi oss ut det i fina, dock lite för varma vädret för att springa intervaller på 5 x 875 m på ca 85-90 % av max. Oj oj, man var rätt slutkörd efter dessa två timmar!

Har fått i mig mycket mat och ska nu gå en lite längre runda med lilla busen. Han behöver sin motion också.
Senare väntar balkonghäng med laptopen, har en del arbete att göra. Var ju tjänstledig tre dagar den gångna veckan och dessutom har jag massor med klientarbete att sysselsätta mig med.

Ikväll blir det gymmet med Johan, då ska det pumpas rejält men inte allt för länge. Passet blir nog inte mer 40 minuter långt!

På onsdag väntar Beeptestet med laget! Som fystränare vill jag veta vart alla ligger i laget och det kan vara roligt för en själv se utvecklingen efter försäsongens slut. 
Jag måste över 13 (MINST) för att vara nöjd!

Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar