söndag 5 juni 2011

Min helg i bilder!

Min lediga men ändå fullspäckade helg har varit full med roligheter.
Otroligt skönt att vara ledig i hela fem dagar!


I torsdags vara vi nere vid ribban, grillade och spelade kubb. Vinnarlaget ser ni här!  Jag & Björn!
Vi utklassade Johan och Danne!


 Grabbarna fixar maten och Hugo njuter vid grillen!


 När vi väl kom hem, mös vi på vår mysiga balkong. Ett glas rött, lite mörk choklad och vattenmelon.


 Så här mysigt hade vi det!


 I fredags var vi återigen nere vid ribban och solade, underbart skönt. Ja, ni ser...Hugo njuter till fullo!


 Igår var vi ett gäng som käkade ute, bowlade och sedan blev det Lilla torg en sväng.
Det blev en drink för mig under kvällen, god var det:)


Tjejerna på Jensen´s. Aldrig mer att jag äter där för den delen. Fryst kyckling direkt på grillen (okryddad), resultatet blev 250 gram stenhård kyckling. När man beställer "råpotatis" får man friterad..hmm... falsk marknadsföring eller vad? Nä minsann, de fick göra en annan potatis till mig!
Never again!
Tur att vi i sällskapet hade det trevligt under tiden:)


Jag vann den första rundan på bowlingen:)

 
Hoppas er helg har varit minst lika mysig som min:)
Cao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar