tisdag 12 april 2011

Uppdate!

Idag har jag haft vilodag, gick all in på det, blev en powernap direkt efter jobb.
Ikväll drog jag igång en ny klient som jag tror otroligt mycket på. Han har inställningen, förkunskaperna och framförallt viljan till att lyckas. Samarbetet fortlöper tre månader och jag är övertygad om att båda parterna kommer bli nöjda med resultatet!

Gårdagens schema var fullspäckad med föräldrarmöte, klientarbete och jag hann dessutom med en lång löprunda med Hugo i mörkret. Nere vid ribersborg finns det två dammar och runt dem är det perfekt underlag, nämligen grus. Jag släppte lös Hugo och han jagde änderna medan jag sprang, runt och runt och runt i 40 min. Inte en enda människa syntes till! Så fort jag var 50 m före Hugo, kom han i dunderfart för att hänga på mig.


Duktig vovve!

__________________________________________________________________

Stavsten förlorade även matchen mot Kristianstad i söndags och imorgon är det returmöte i Trelleborg och jag ska självklart med och stötta.
Hejja Stavsten!

Johan har tröjnummer 14. Han var utan tvekan bäst i Stavsten med 7 mål.
Jag är en mycket stolt flickvän!
Han har varit riktig bra i kvalet!


Imorgon är det alltså match, jag ska hinna träna direkt efter jobbet också.
Dagarna är fullspäckade och på torsdag är det nytt klientmöte.

Är du/ni intresserade av personlig träning/kostrådgivning, gå gärna in på min hemsida


Ha en fortsatt trevlig vecka!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar