onsdag 20 april 2011

Life goes on!

Spelat handboll i sammanlagt 5 säsonger i H65 Höör och har trivts oerhört bra, dock är den resa slut. Jag kommer inte spela i H65 mer och självklart är det lite blandade känslor och lite ledsen i ögat är jag, kommer sakna alla underbara lagkamrater. Samtidigt finns det andra lag och jag är inte den första som slutar spela i en klubb. De har värvat (och håller på att) bra och jag tror stenhårt på H65 nästa år i elitserien. Önskar er all lycka, ni kommer klara er fint i högsta ligan:)

But lifes goes on, som de säger och det händer så mycket andra bra saker i mitt liv just nu, så jag klagar inte. Vad som händer med handbollen framför håller jag lite för mig själv för tillfället, det finns gott om tid:)
Ni kommer få veta mer snart, det lovar jag er. Kan inte se ett liv utan handbollen än i alla fall, har nog några år kvar att spela.

Jag är ofantligt glad över allt stöd jag ständigt får av mina nära och kära, ni betyder allt! Ni finns alltid där, både i mot -och medgång och det är ingen direkt hemlighet att den gånga säsongen varit den tuffaste i min handbollkärriär. Andra korsbandsskadan men denna gången i Allsvenskan och det har varit tufft, det ska det vara annars vore det märkligt. Jag mår alldeles utmärkt i båda knäna idag, tränat riktigt tufft och kommer fortsätta göra det så länge jag andas!


Just nu laddar jag för en otroligt spännande helg. En rejäl utmaning! Ska ge allt, allt...verkligen allt på testerna så kanske ni får se mig i tvrutan i höst, som utmanare i Gladiatorerna:) På lördagen ska vi träffa världens bästa Becca, och då firar vi både min och hennes födelsedag:)
Lovely!
_________________________________________________________

Idag blev det ett tungt pass på gymmet och ikväll var vi på fotboll, MFF - MAIF. Som trogen Mjällbysupporter höll jag på dem men det gick inte vägen, dock anser jag att Mjällby skulle ha varit i ledning med 1-0 vid pausvilan, fina chanser de hade:)


Johans pappa har fyra säsongsbiljetter, trogna supportrar:)


Johan och Ola.

Jag och Anna är inte lika tuffa:)

Underbart väder idag och för första gången på länge frös vi inte under matchen, vad hände där?:)
Imorgon spelar Johan match, blir till att åka ner till Trellehulla för att hejja. Under dagen ska jag möta upp söta Molli och ta en lunch på Lilla torg och träna ett lätt pass.
Sedan ska en mycket fin fin present inhandlas till fröken Ronnysdother!


Bild från Beccas 25 års fest förra året, inte en chans att vi missar varandras födelsedagar.
Det är ett troget löfte!


Cao Cao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar